top of page

Bezoekjes aan oudere

Wist je dat.... je kattenoppas Zwanenburg ook kan inhuren voor bezoekjes aan oudere?

Heeft u een moeder of oma die eenzaam is en die graag wat extra bezoek zou willen?

U kunt mij hiervoor inschakelen. Ik ben erg begaan met oudere mensen. (Dat had ik als kind al, zo deed ik bijvoorbeeld boodschappen voor de oude buurvrouw)Ik zal gezellig met de dame of heer kletsen op de bank of een wandeling met hem/haar maken. Eventueel een spelletje doen (mijn oma is altijd dol op spelletjes geweest)

Dit uiteraard naar wens.

Bezoek van buitenaf voor een praatje, een kopje koffie, een wandelingetje of een uitstapje waarderen veel ouderen enorm.

Voor meer info mag u contact met mij opnememen.


Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page