top of page

Scratch pad & Massage center

Mijn drietal zijn vandaag flink verwend. Ze hebben 2 cadeautjes gekregen. Een scratch pad en een massage center.

De scratch pad (krapmat) spreekt de tastzin van de kat instinctief aan als u de krabmat aan de kat aanbied. In de unieke extra dikke constructie van de mat bevinden zich uitsparingen waarin catnip of andere lekkernijen gestopt kunnen worden.Hierdoor kunnen er meer zintuigen tegelijkertijd geprikkeld worden. Zo word een speel–fun–jachtelement gecreeërd.

Het massage center voor de kat. Door een variatie aan verschillende texturen en oppervlakten biedt het massage centre een punt van ultiem genot en rust. Zoals u de kat kroelt, kan de kat dit met het massage center. Tevens kan de kat hiermee ook het gebit onderhouden. Het middenstuk bied een uitstekend rubberen punt, waar hij op kan kauwen. Dit maakt niet alleen zijn tanden schoon, maar masseert ook het tandvlees. Tevens kunt u catnip toevoegen om de kat te stimuleren met het massage center in de weer te gaan.

Ik heb mijn katten een voor een laten kennis maken met hun cadeautjes. (daarna mochten ze gezamelijk er mee spelen) Ik had er (bijgeleverde) catnip over gestrooid. Ze vonden het alle drie helemaal geweldig! Zowel de scratch pad als de massage center. Ze wisten alle drie meteen wat de bedoeling was. Ze hebben zeker een half uur met hun nieuwe speelgoed gespeeld. Ik heb ze nog nooit zo gek zien doen! Ik vind het echt een aanrader! Dus mocht uw kat binnenkort jarig zijn ;)

De scratch pad en massage center kan u hier bestellen:

Poes.nl - Alles voor uw kat van voer tot speeltjes

Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page