top of page

Kattenveertjes

Kattenveertjes zijn speeltjes voor katten. Deze vrolijk gekleurde springveertjes zullen binnen no time het favoriete speeltje zijn van uw kat. Dit was echter niet direct zo bij mijn luie katten. Van de week gaf ik de kattenveertjes aan ze en ....ze deden er helemaal niks mee. Vandaag gaf ik ze weer en vrijwel direct begonnen ze er mee te spelen. Ik heb ze eerst laten zien hoe leuk de veertjes zijn door ze te bewegen alsof ze een prooi zijn. Met een afwisselende beweging, afwisselend tussen snele en langzame bewegingen. Al snel begrepen ze het en begonnen lekker zelf met de veren te spelen. Toen het spel afzwakte ben ik me er weer mee gaan bemoeien. Eerst heb ik ze aan mijn hand vastgemaakten daarna aan een koort. Dit was een groot succes bij mijn katten. De gele is bij mijn drietal favoriet. Terwijl ik dit type heeft 1 van mijn katten (Joey, de meeste luie van mijn drietal) de gele veer gepakt en is er enthousiast mee aan het spelen.

Kattenveertjes kan je hier bestellen: https://kattenveertjes.nl

Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page