top of page

Snuffelplezier

Vandaag heeft mijn drietal kennis gemaakt met een snuffelkussen.

Een snuffelkussen is een flexibele mat met hierop korte stroken van fleece stof. Door tussen deze stroken snoepjes of brokjes te verstoppen kunt het snuffelkussen gebruiken als speeltje, zodat uw kat kan snuffelen naar het lekkers. Daarnaast kunt u het snuffelkussen ook gebruiken om uw kat niet meer zijn eten naar binnen te schrokken, door zijn voor te “verstoppen” in het snuffelkussen. Een snuffelkussen is een ontspannend spel voor je kat. (ook geschikt voor hond, konijn en andere knaagdieren)Tevens stimuleert je de kat na te denken, te onderzoeken en te ervaren. Ik heb dit speeltje besteld in de kleuren die ik leuk vind. Roze en blauw. Ik vind het een geweldige combi. De snuffelkussen was als een cadeautje ingepakt, erg leuk! Ik legde de snuffelkussen neer voor mijn katten en ze begonnen alledrie meteen te snuffelen.

Ze vonden het meteen fanastisch! Je kon echt zien dat er er plezier aan beleefde. Na 5 minuten snuffelen stopte Joey ermee. Sandy en Irene bleven daarna nog 10 minuten snuffelen.

Een snuffelkussen kan je hier bestellen: http://www.snuffelkussens.nl

Let op! Laat uw kat alleen onder uw toezicht gebruik maken van het snuffelkussen

Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page