top of page

Creatieve kattenmaaltijd

Als mijn katten jarig zijn of er is een speciale gelegenheid dan maak ik wat lekkers voor ze. Een taart, muffin of een visverassing. Inmiddels vind ik het heel leuk om een creatieve kattenmaaltijd voor ze te verzinnen en te maken. Dit keer heb ik een gevulde zalmrol voor ze gemaakt. Joey moest er niks van weten. Irene en Sandy vonden het 't lekkerste wat ze ooit hebben gegeten.

Recept:

Plakje gerookte zalm

Blikje ocean fish

scheutje liefde

Leg het plakje gerookje zalm voorzichtig op een bord. Maak een strook van ocean fish aan de onderkant

van het plakje zalm. Daarna het plakje voorzichtig oprollen. Doe dit met liefde, de katten proeven dit :p

Ik leg de creatieve kattenmaaltijd altijd op een ander bordje dan dat ze normaal eten.

Mocht je een leuk idee hebben waar ik een blog over kan schrijven dan mag je me een pb of email sturen.

Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page