top of page

RoboFish

Hallo iedereen!!

Hier weer een berichtje van Kattenoppas Zwanenburg. We zijn aan het begin van de zomervakantie en ik zit vol inspiratie om nieuwe dingen uit te proberen bij mijn katjes. Nieuwe denkspellen uitproberen, zelf snoepjes en creatieve kattenmaaltijden voor de katten bedenken en maken. Zoals sommige van jullie al weten ben ik gek op kattenspeelgoed. Ik probeer graag nieuwe dingen uit. Ik ben er zelf misschien wel gekker op dan de katten :)

Al zijn mijn katten meestal wel heel enthousiast als ik ze wat aanbied.

De nieuwste rage onder katteneigenaars is RoboFish! Wat? Ja, een plastic visje die automatisch zwemt in water. Eigenlijk gemaakt voor kinderen, maar veel katten vinden hem ook erg leuk. Robofish is net een echte vis! Plaats hem in het water en hij zwemt alle kanten op! Hij zwemt niet alleen door het water, maar struint ook de bodem af alsof hij op zoek is naar eten. Dat moest ik natuurlijk even uitproberen. Twee van mijn drie katten vinden de RoboFish heel leuk! Voor hun is het net een televisie. Sandy heeft voorzichtig haar pootje erin gedaan. Spannend! Uiteraard moet moet dit altijd onder begeleiding van het baasje zijn.

Je kan de RoboFish oa kopen bij Blokker, bol.com en intertoys. Ik heb het tweedehands via marktplaats gekocht.

Mochten je een leuk idee hebben waar ik een blog over kan schrijven dan mag je me een pb of email sturen.

Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page